Marvel

Prachtige Marvel-tekeningen die ik ergens op het internet heb gevonden (terwijl ik eigenlijk iets heel anders aan het zoeken was :D) Ik dacht; ik zet ze even op mijn blog! Soms kan ik er de artiesten uit opmaken..

Ik zie hier de naam 'Finch' staan. Batman wordt zeer duister afgebeeld,
een beetje 'evil' zelfs.

Helaas kan ik geen chinees..('Brooks'?) The Black Cat, een spiderman-versie van Batman's
Catwoman. En natuurlijk zoals bij alle Marvel vrouwtjes; borsten laten zien :D

Hier heb ik gevonden dat de artiest Silvestri Batt is. Ik ben dol op deze tekening omdat het er zo
serieus en duister uitziet, en het ene mannetje/goblin/golem/... met zijn vinger in zijn neus verbreekt die sfeer :D

Nogmaals Batman. Duister, coole pose en een vleermuisvleugel!

Batman's catwoman ( ja toch?).Ik denk er de artiest 'Mainsao (of zoiets) Wayne' uit op te maken. Het werk ziet er op zicht zeer droef uit met de tranen.

Mijn favoriete super-schurk uit spiderman: De Green Goblin! Ik ben dol op zijn 
gezichts-expressie hier.

Spawn, ken ik nog niet zo goed, maar hij ziet er geweldig uit!

En Wonderwoman. De lichtinval is hier prachtig, en zo vredig. Samen met een enorme watermark..
Ik zie de naam Alex Rossart, die naam komt me bekend voor.

Reacties